sunnuntai 11. toukokuuta 2008

Mother´s day


The biggest thing in my life is motherhood, thing that has changed me most. I lov all my children so much and I´m very grateful of them. This morning I got wonderful waking with hugs and kisses and the breakfast was delicious. Cake, more cake =) and chocolate cookies...
*
Äitiys on elämässäni varmasti suurin asia, joka on muuttanut minua. Lapseni ovat minulle hyvin rakkaat ja olen heistä äärettömän kiitollinen. Sain aamulla ihanan herätyksen halien ja pusujen kera ja aamiainen oli aikas herkullinen, vai mitä sanotte... Kakkua, kakkua, keksiä. Söin minä leivänkin. Lapset olivat ihan itse leiponeet.

5 kommenttia:

JulieLoves2Knit kirjoitti...

Kids are the best Mother's day gifts! I've enjoyed mine more than I could have ever imagined!!

Tupuna kirjoitti...

Kyllä ovat olleet ihania, kun ovat noin äitykkää hellineet :-)

Anne kirjoitti...

Happy Mothers Day...
The cake looks delicious!....

Anonyymi kirjoitti...

Ihanannäköinen aamupala :)

Blogilistan uudistus on hukannut sun uuden blogin kokonaan mun suosikeista :( vanha blogi ilmaantui jostain tänään esille.. kummallista..

No eniveis, vihdoinkin toimeennuin postiin, paketti on siellä odottamassa lähtöä.. tämän päivän kyytiin se ei ehtinyt mutta on se sentään jo postissa.. vähän nolo olo, että näin kauan kesti asian toimittaminen..

Anonyymi kirjoitti...

Voi,vaivuin muistoihin eli siihen kaukaiseen aikaan,kun omat kolme poikaani olivat vielä kotona.Nyt ovat jo kaikki isiä itsekin ja lapsia heillä yhteensä kahdeksan.- Kukka,nauti tästä ajasta,kun lapset ovat siinä sylin tuntumassa.Se aika on niin pian ohi.