perjantai 25. heinäkuuta 2008

Lazy day



I´ve been unusually tired this day. Propably I haven´t drink enough. Water, water, water... No coffe for a while! =) A day before ysterday I got my order from Rellana. Nice sockyarns and 500 grams this pretty tweed yarn. Love it! I´m gonna knit a sweather for me from it. Maybe some cables. Red currants are soon ready to pick.
*
Tänään olen ollut vielä tavallistakin väsyneempi. Tuntuu, että kädet ja jalat on lyijyä. Ehkä en ole juonut tarpeeksi. Täytyy kiertää kaukaa kahvinkeitin ja pelkästään vettä, vettä, vettä... Toissapäivänä tuli Rellanan tilaus, kotiovelle asti. Ja ekaa kertaa sain allekirjoittaa sähköisesti =) Ihania sukkalankoja ja 500 g tätä tweediä. Ah! Teen siitä itelleni paidan, johon tulee ehkä vähän palmikkoa. Punaherukoita päästään kohta maistelemaan.

Kiitos vielä Pirjo-Riitalle Briljanteista ja Niinalle & Tiinulille Kesäblogi-tunnustuksesta =) En yleensä ehdi eteenpäin näitä laittelemaan, joten kaikille vain, olkaa hyvä!


4 kommenttia:

Satu kirjoitti...

Munkin mielestä olis kiva, että tuotais lankaa kotiovelle. Kivan väristä lankaa.

Tupuna kirjoitti...

Helle vaatii vettä. Meikäkin istuu tässä puoli kuolleena, kun olin auringossa :)

Anonyymi kirjoitti...

Hiphei ;) Arvaa kuka? No minä tietenkin! Sinähän oletkin juuri sopiva pari minulle, minullakin on 10-vuotiaan kätöset ja muutkin koot täsmäävät :D Toivon todella, että onnistun tuottamaan iloa pimeneviin iltoihin!

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti tuo väsymys on vain ohimenevää! Hei,, minulla on jotain sinulle blogissani,, vaikka oletkin jo saanut sen aiemminkin.
Aurinkoista viikonloppua sinulle !