torstai 23. heinäkuuta 2009

Blueberries and post

This nice swap came to me from Nilla. I like it very much =)
*
Akkainviikon pelastus -pakettini tuli tänään ja se tuli Nillalta. Kiitos kovasti, tykkään =)
Teetä laitoin heti ja maistelen sitä tässä tuon Dajmin kanssa, nam. Kaunis kortti, itsetehty loppuvuoden kalenteri lankakuvalla ;) työhuoneeseeni, nuo oranssit suojana olleet kartongit käytetään askarteluun. Ja kas, ihastelin ja kadehdin Nillan tekemiä keittiöverhoja ja nyt mulla on samasta kankaasta pannulaput. Ihkut! =D Kiitos


I´m berryholic =D I pick only with hands and never use any gloves as you see...
*
BlueberriesJa tätähän täällä on nyt harrasteltu, saalista löytyy ihan kivasti. Minä kerään vain ja ainoastaan käsipelillä, siinähän se viehätys piileekin. Kerään yleensä suoraan rasioihin puhtaana niin saa laittaa heti kotona pakkaseen.





3 kommenttia:

Monica kirjoitti...

Hyvä, posti oli nopea! Eilen laitoin tulemaan.

Mä olen joskus kokeillut niiden omien kuvien laittoa.. mutta kun on joissain asioissa perfektionisti niin .. ei hyvä :) Ensinnäkin sen kuvan valinta... ja sitten se koko. Koitan mallailla kuvaa sopivan kokoiseksi mutta... eih onnistu.. se ei saa olla liian iso, eikä liian pienikään.

Jatkan puroilua...

Annika kirjoitti...

Mmm, mustikoita. Kohta olisi täälläkin mustikka aika. Mistähän niitä tänä vuonna hakisi, kun edellisvuotisen paikan päälle on ilmestynyt uusi kaupunginosa. Käsin poimimiseen minulla ei hermot riitä:)

Maarit kirjoitti...

Mustikoita pitäis kyllä päästä keräämään nyt, kun niitä olis metsässä! Parina viime vuonna emme ole saaneet yhtään pakkaseen.